Πώς μπορεί να μετατραπεί μια επίσκεψη στο νοσοκομείο από πηγή άγχους και αναστάτωσης σε μια θετική εμπειρία για παιδιά, εφήβους και ενήλικες με αυτισμό; Ένα δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα έρχεται στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, σε τρεις δια ζώσης συναντήσεις, για να κάνει τον κόσμο του νοσοκομείου πιο προσιτό και φιλόξενο προς τον αυτισμό.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ
- Ειδικούς παιδαγωγούς
- Θεραπευτές
- Επαγγελματίες ψυχικής υγείας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
3 συναντήσεις των 120 λεπτών
ΧΩΡΟΣ
Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
«Στην Καρδιά του Αυτισμού» | Στέγη Ιδρύματος Ωνάση | Τις Τετάρτες, 15, 22 & 29 Μαρτίου 2023 | 17:00-19:00
Η επίσκεψη στο νοσοκομείο μπορεί να αποτελεί μια δύσκολη πρόκληση για τα άτομα με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Άγνωστοι χώροι, αναμονή, άγγιγμα από γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό και πολλά ακόμα, τα οποία εμείς δεν παρατηρούμε, μπορούν να προκαλέσουν πολύ άγχος σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες με ΔΑΦ. Ακόμα και ένα απλό τσεκάπ μπορεί να μετατραπεί σε πηγή άγχους.
Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα δημιουργήθηκε με στόχο την εξοικείωση στη χρήση εκπαιδευτικού υλικού και στη δημιουργία εξατομικευμένων κοινωνικών ιστοριών, πρακτικών συμβουλών και βημάτων που θα προετοιμάσουν τα άτομα με ΔΑΦ κάθε ηλικίας να «πάνε στον γιατρό» για καρδιολογικές εξετάσεις.
Μάθετε πώς μπορείτε να βοηθήσετε τα άτομα με ΔΑΦ και τους συνοδούς τους να προετοιμαστούν κατάλληλα και μεθοδευμένα για την επίσκεψή τους στο νοσοκομείο και να συμβάλετε ώστε μια αγχώδης διαδικασία να μετατραπεί σε θετική εμπειρία.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η παρουσία των συμμετεχόντων είναι υποχρεωτική και στις 3 συναντήσεις του προγράμματος.
Εξοικείωση με τα εγχειρίδια που έχουν εκδοθεί από την επιστημονική ομάδα του εκπαιδευτικού προγράμματος «Στην καρδιά του αυτισμού».
Εκπαίδευση στην εξατομικευμένη χρήση του εκπαιδευτικού εγχειριδίου κοινωνικών ιστοριών.
Εποπτεία / καθοδήγηση σε μελέτες περίπτωσης των συμμετεχόντων.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Η συμπλήρωση της αίτησης δεν εξασφαλιίζει αυτομάτως μια θέση στη δράση.
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΔΡ. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΡΟΣΙΝΟΥ: ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ, MSC ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΩΝΑΣΗ.
Πηγή: https://www.onassis.org/