ΑΠΟΨΕΙΣ

Ποια κάψουλα… 16 ημέρες χωρίς Εκπαίδευση!

Ζήσαμε έναν ιδιαίτερα ξέφρενο Σεπτέμβρη. Από όλες τις απόψεις. Ειδικά τις εκπαιδευτικές. Τα σχολεία άνοιξαν, καλώντας μας, στην ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ εκπαίδευση.

 

της Μαρίας Κασαμπαλάκου – Συγγραφέας

 

Μόνο που το υποχρεωτική αγαπητοί αποφασίζοντες υπέρ ημών, πρέπει και αξίζει να υποστηρίζεται, ώστε να μπορεί να υφίσταται σε μια νομοθεσία, και να ελίσσεται και να προσαρμόζεται βάσει των τρεχόντων και αναδυόμενων κατά εποχή προβλημάτων, δη των τωρινών τεραστίων και πρωτόγνωρων, ομολογητέως για όλους μας, εν όψει της φονικής πανδημίας του covid19.

16 ημέρες μετά τον Αγιασμό…

Και έρχομαι λοιπόν σήμερα 16 ημέρες ουσιαστικής αποχής του παιδιού μου από την Εκπαίδευση, εκουσίως, έχοντας μιλήσει με το Υπουργείο Παιδείας, τον ΕΟΔΥ, έκκληση βοηθείας στον Πρωθυπουργό, που δεν έχει απαντηθεί, επιστολές το σωρό, βοήθεια από τον Σύριζα, ψήφισμα στο vouliwatch.gr, που μπέρδεψε και πολλούς παρ’ όλη την σαφήνειά του-ίσως γιατί κάποιοι δεν έκαναν τον κόπο να το τελειώσουν-προφανώς ήταν και λίγο μεγάλο, και αυτό θα είναι μάλλον, έχοντας περάσει χίλια συναισθήματα εν σχέση με τις επιλογές μας, και με το Γυμνάσιο που φοιτεί, σήμερα πρώτη ημέρα σε κατάληψη, έρχομαι να επαναληφθώ και να ξαναζητήσω:

Το Δημοκρατικό δικαίωμα του Γονέα, παιδιών στο φάσμα του Αυτισμού ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ- τονίζω για να μην έχουμε εξτρά διασαφηνίσεις- να επιλέξει, εν καιρώ πανδημίας την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δημιουργώντας έτσι, την δική του οικογενειακή κάψουλα, βοηθώντας και την αποσυμφόρηση των τάξεων μα και το σύστημα υγείας, αφού με τον νόμο των πιθανοτήτων, οι οποίες θα αλλάξουν δραματικά τις επόμενες ημέρες, όπως μας προειδοποιεί ο ΕΟΔΥ, τα παιδιά που έχουν παράλληλες, και κάθονται μαζί τους, μη τηρώντας το μέτρο της φυσικής απόστασης (ελπίζω να μην γίνει αποστασιοποίηση στο μέλλον), έχουν πολύ μεγάλες πιθανότητες να μολυνθούν, αφού επίσης οι Εκπαιδευτικοί, γνήσιοι τόσα χρόνια τουρίστες, οι άνθρωποι, πηγαίνουν και σε τρία σχολεία.

Όχι μόνο δηλαδή η στήριξη είναι ελλιπής, αφού δεν γεμίζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μαθητή κατά το από το οικείο ΚΕΣΥ συσταθέν, μα μετακινείται παρά τοις μαθηταίς αυτής, chick to chick- έτσι είναι ανθρώπινο, και μας αρέσει και σε εμάς τους γονείς, όταν δένονται οι παράλληλες με τα παιδιά μας-στα άκρα του Δήμου.

Ποια κάψουλα…
16 ημέρες χωρίς εκπαίδευση
Το Υπουργείο Παιδείας λέει με ευγένεια πως η ΚΥΑ είναι συγκεκριμένη και τώρα αυτή είναι.
Ο Αυτισμός δεν υπάγεται στους δικαιούχους για εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Λες και δεν έχουν βγεί ΚΥΑ εν μία νυκτί…
Λες και δεν μπορούν να πουν: μάλλον έκανα λάθος.

Ίσως να πω στους Ειδικούς να απαντήσουν τα ερωτήματα εκείνης της μητέρας, εν σχέση με την Νευρολογική φύση του Αυτισμού, με τα αισθητηριακά, τα τικ, τις εμμονές, τις κοινωνικές δυσκολίες που τους απομονώνουν, κλπ κλπ και μήπως τελικά αυτά που λέει στέκουν η μάνα;

Δεν θέλω να ξαναγράψω τα ίδια. Προτιμώ να σας τα πώ έτσι, συναισθηματικά, πως αυτό που διαλέξαμε με τον Άγγελο δεν είναι καθόλου εύκολο. Είναι επίπονο.

Όμως η Δημοκρατία σημαίνει δικαίωμα επιλογής.

Και σε κάθε ανατέλλοντα αγώνα πέφτει κι ένας και το αιματάκι του ανοίγει ρυάκι, δίοδο στους άλλους
Εγώ είμαι έτοιμη και ο Άγγελος να χαθεί η χρονιά. Και κείνη την ημέρα θα βγούμε μια μακρινή βόλτα με τα ποδήλατα.

Και στην ουσία θα χουμε κερδίσει.

Το τι δικό σας.

Δέχομαι την υποχρεωτική εκπαίδευση.

Απλά, επειδή είναι ασαφές το αν τα Σχολεία είναι ασφαλή, αφού στο τμήμα του Αγγελου είναι 27 παιδιά και εγώ δεν μπορώ να συναντηθώ στην παραλία με πάνω από εννιά άτομα-ένα συστατικό ο καθείς θα κάνουμε φανουρόπιτα- ΖΗΤΩ Η ΜΑΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ… ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Την ολόδική μου οικογενειακή κάψουλα να μπω μέσα και να επιπλεύσω στο φουρτουνιασμένο πέλαγος του χειμώνα που έρχεται.

Αλλιώς να μην μιλάμε για ετοιμότητες.
Να σιωπήσουμε μωρέ, θαρραλέα και πένθιμα.

Το ψήφισμα: https://vouliwatch.gr/ask/question/

 

Γράφει: η Μαρία Κασαμπαλάκου – Συγγραφέας

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *