Το Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών (ΚΑΠΑ3) έχει ως αποστολή του να βοηθήσει κάθε άνθρωπο σε όλες τις πτυχές της ασθένειας του και τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης του, µέσω της παροχής κάθε δυνατής βοήθειας, καθώς και με υπηρεσίες τόσο για τον ίδιο όσο και για την οικογένειά του, πάντα με ανοικτή, έντιμη και με σεβασμό στάση.
Στόχος μας είναι η συγκέντρωση κάθε χρήσιμης πληροφορίας σε έναν δικτυακό τόπο, με αναφορές σε κάθε δράση, μέτρο και ενέργεια που τίθεται σε εφαρμογή και αφορά τους ανθρώπους που έχουν νοσήσει ή νοσούν από καρκίνο, δοσμένα πάντα με τρόπο απλό, κατανοητό για όλους.
Προτεραιότητά μας η προσβασιμότητα των συμπολιτών μας, σε ευεργετικές διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας, καθώς και η αξιοποίηση των υπαρχουσών δομών και υπηρεσιών που λειτουργούν γι’ αυτό το σκοπό σε όλη την ελληνική επικράτεια.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Το Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών ξεκίνησε από μια ιδέα, η οποία ωρίμασε και εν τέλει ευδοκίμησε δύο περίπου χρόνια αργότερα, τον Μάρτιο του 2020. Η ιδέα αυτή γίνεται πράξη καθημερινά χάρη στην υποστήριξη όλων εκείνων που συνέπλευσαν στην κοινή προσπάθεια.
Η ομάδα του Κέντρου αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες (γιατρούς, οικονομολόγους, δικηγόρους, στελέχη υπηρεσιών υγείας, μηχανικούς Η/Υ & πληροφορικής, στελέχη πολιτισμού και αθλητισμού), ενώ υποστηρίζεται από διοικητικό προσωπικό και εθελοντές, που όλοι μοιράζονται τους ίδιους στόχους και ένα κοινό όραμα.
Οι άνθρωποι του Κ3 επικεντρώνουν τις δυνάμεις τους στα άτομα που νοσούν ή έχουν νοσήσει από καρκίνο και κινητήρια δύναμή τους δεν είναι άλλη από την πεποίθηση ότι ο άνθρωπος που νοσεί θα πρέπει να χαίρει έγκυρης πληροφόρησης τη στιγμή που την χρειάζεται.
Μακροπρόθεσμος στόχος είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων αυτών και η δημιουργία νέων προοπτικών για την κοινωνική τους ενσωμάτωση, την κοινωνική τους προστασία και απασχόληση μέσω του κατάλληλου σχεδιασμού, συντονισμού και υλοποίησης ανάλογων δράσεων.
Η ΟΜΑΔΑ
Η επικοινωνία και στήριξη της υπηρεσίας μας ξεκινά από την μέρα της διάγνωσης του ασθενούς και εμπλέκεται σε όλα τα στάδια της πορείας του μέχρι το τέλος των θεραπειών αλλά και μετά, στην πορεία της επανένταξης του στην καθημερινότητα του.
Η ομάδα μας υποδέχεται το αίτημα/αιτήματα του ασθενούς και μελών της οικογένειας του, ερευνά και αξιολογεί όσα χρήζουν υποστήριξης.
Συμβουλεύει και καθοδηγεί τον ασθενή και το στενό οικογενειακό του περιβάλλον για τις παροχές και τα ωφελήματα που δικαιούται κατά την διάρκεια της θεραπείας του, ενώ κινητοποιεί τον ίδιο και το περιβάλλον του για την αποτελεσματικότερη χρήση των υπηρεσιών κάθε φορέα ιδιωτικού και δημόσιου ενδιαφέροντος, διασφαλίζοντας πρωτίστως τα προσωπικά του δεδομένα.
Επικοινωνία:
ΑΘΗΝΑ:
Κωστή Παλαμά 13 (Στον 3ο Όροφο)
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
1. Θεαγένειο Νοσοκομείο (Στην είσοδο δίπλα στις πληροφορίες)
2. Πυλαία – Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας «Νίκος Κούρκουλος» (Στον 1ο όροφο)
Web: https://www.kapa3.gr/
Email: info@kapa3.gr / volunteer@kapa3.gr / k3thes@kapa3.gr
Tηλέφωνο: 210 5221424 (10:00 – 16:00), 6982003282 (8:00-14:00)
Facebook: facebook.com/kapa3.k3
Instagram: https://www.instagram.com/kapa3.k3/
linkedin: https://www.linkedin.com/company/kapa3/