ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

«Εκπαίδευση στη θεραπεία και αποκατάσταση των διαταραχών αυτιστικού φάσματος μέσης και χαμηλής λειτουργικότητας»

To Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης και Εκπαίδευσης του Κέντρου Παιδιού & Εφήβου διοργανώνει την 6η σειρά του Εκπαιδευτικού προγράμματος:

«Εκπαίδευση στη θεραπεία και αποκατάσταση των διαταραχών αυτιστικού φάσματος μέσης και χαμηλής λειτουργικότητας».

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ έως και 6/12/2021

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ E-LEARNING

  • Για νέους επαγγελματίες ψυχικής υγείας & εκπαίδευσης, τελειόφοιτους / απόφοιτους συναφών σχολών που προτίθενται να εργαστούν με άτομα με ΔΑΦ.
  • Διάρκεια: Νοέμβριος 2021 – Απρίλιος 2022
  • Περιεχόμενο: 40 ώρες εκπαίδευσης (28 ώρες θεωρητικής, ασύγχρονης εκπαίδευσης και 12 ώρες εργαστήρια σε πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης).
  • Δομή: 4 αποστολές βιντεοσκοπημένου υλικού και 4 εργαστήρια μέσω της πλατφόρμας google meet.
  • Ημερομηνίες:

– 4 αποστολές βιντεοσκοπημένου υλικού: 6/12/2021, 14/1/2022, 18/2/2022, 18/3/2022. 

– ζωντανές διαδικτυακές συναντήσεις: 11/12/2021, 5/2/2022, 5/3/2022, 2/4/2022

– Κόστος: 500,00

– Ειδική τιμή για: Εγγραφές έως 25/11/2021, ανέργους / φοιτητές: 400,00

  • Ομαδική εγγραφή 3-5 ατόμων: πληροφορίες στο tete.kpechios.org

Δυνατότητα αποπληρωμής σε δόσεις: 100,00 προκαταβολή με την εγγραφή και εξόφληση σε 3 δόσεις έως 28/2/2022

Εγγραφές: Έως και 6/12/2021

Σκοπός: η κατάκτηση γνώσεων και η ανάπτυξη δεξιοτήτων από τους εκπαιδευόμενους, σχετικά με τα κύρια κλινικά χαρακτηριστικά των ΔΑΦ μέσης και χαμηλής λειτουργικότητας καθώς και με τις αντίστοιχες αρχές θεραπείας και αποκατάστασης.

Ώστε: να είναι σε θέση να κατανοούν τις δυσκολίες των ατόμων με ΔΑΦ μέσης και χαμηλής λειτουργικότητας, να σχεδιάζουν με υποστήριξη ένα πρόγραμμα παρέμβασης και να το υλοποιούν αποτελεσματικά.

Αναλυτικά οι στόχοι του προγράμματος στο Ενημερωτικό Έντυπο ΕΔΩ…
Δείτε το Πρόγραμμα ΕΔΩ…

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές στο tete.kpechios.org
2105731581, tete@kpechios.org

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *