ΑΡΘΡΑ

(Βίντεο) Στον κόσμο του αυτισμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας…

Ο Τομέας Εκπαίδευσης του Ιδρύματος Ωνάση ετοίμασε ένα βίντεο σε σκηνοθεσία Χρήστου Σαρρή, για τον Κορωνοϊό και τους ανθρώπους με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.

 

Μια πανδημία εγείρει φόβους, σκέψεις, προβληματισμούς, περίεργες εκδηλώσεις στη συμπεριφορά μας. Γιατί; Πώς θα τα αντιπαρέλθουμε, και μάλιστα σε συνθήκες που μας ξεπερνούν – υπό το καθεστώς μιας πανδημίας; Με αφορμή αυτά τα ερωτήματα, είναι σημαντικό πρώτα να κάνουμε μια περιήγηση στον κόσμο του αυτισμού και, στη συνέχεια, να διερευνήσουμε τι θα πούμε στον ενήλικα, στον έφηβο, στο παιδί με αυτισμό για τον κορωνοϊό.

Με αφορμή αυτά τα ερωτήματα, είναι σημαντικό πρώτα να κάνουμε μια περιήγηση στον κόσμο του αυτισμού και, στη συνέχεια, να διερευνήσουμε τι θα πούμε στον ενήλικα, στον έφηβο, στο παιδί με αυτισμό για τον κορωνοϊό. Πώς θα του περιγράψουμε μια πανδημία και τις προφυλάξεις που αυτή μας επιβάλλει; Πώς θα το πείσουμε να δεχτεί τις τόσες αλλαγές που συνεπάγεται για τη ζωή του η καραντίνα; Πώς θα του εμπνεύσουμε κοινωνική ευθύνη, ώστε να φροντίσει για την προστασία της δικής του υγείας, αλλά και της υγείας των συμπολιτών του;

Οι απαντήσεις δεν είναι απλές είναι το έναυσμα για να επισκεφτούμε τον κόσμο του παιδιού, τον κόσμο του αυτισμού και να προσκαλέσουμε το παιδί με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος να μας εμπιστευτεί σε μια νέα περιήγηση.

 

Δείτε το Βίντεο…

 

 

Διαβάστε όλες τις χρήσιμες συμβουλές…

 

 

 

 

Σύλληψη και συντονισμός:

Xριστίνα Παναγιωτάκου
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ιδρύματος Ωνάση

Κορίνα Δευτεραίου
Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ιδρύματος Ωνάση

Επιστημονική ομάδα προγράμματος:

Αγγελική Γενά
Κλινική Ψυχολόγος, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Αθηνών

Κατίγκω Χατζηπατέρα-Γιαννούλη
Κλινική Ψυχολόγος, Καθηγήτρια Ψυχολογίας, American College of Greece, Deree College

Κατερίνα Δροσινού
Ειδική Παιδαγωγός

Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ιδρύματος Ωνάση

Παραγωγή: Onassis Education

Βιβλιογραφία: Attwood, T. (2012). Σύνδρομο Asperger. Ένας πλήρης οδηγός. Αθήνα: Πεδίο. Champagne, M.P., Walker-Hirsch, L. (2018). CIRCLES I: Intimacy and Relationships. Level 1. 4th Edition. Santa Barbara, CA: James Stanfield Co. Γενά, Α. (2017). Συστημική, Συμπεριφορική–Αναλυτική Προσέγγιση: Αξιολόγηση, διάγνωση, εκπαίδευση, θεραπευτικές παρεμβάσεις και ένταξη παιδιών με Νευρο-Αναπτυξιακές Διαταραχές με έμφαση στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Αθήνα: Gutenberg. Grey, C (2015). The New Social Story Book: 15th Anniversary Edition Revised & Expanded Edition. Arlington: Future Horizons

 

Διαβάστε ακόμη…

Η Επίδραση του Κορονοϊού σε άτομα με Αυτισμό, Διαταραχή Αισθητηριακής Επεξεργασίας και/ή Άγχος

 

 

Πήγή: https://www.onassis.org/

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *