ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καλεί με την αριθ. 154119/Ε4/23-12-2024 (ΑΔΑ: ΨΝΞ246ΝΚΠΔ-ΥΘΙ) ειδική πρόσκληση:

α) τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που είναι εγγεγραμμένα στους οριστικούς πίνακες κατάταξης Γ1΄ της 2ΕΑ/2022 και στον οριστικό πίνακα κατάταξης Γ2΄ της 1ΕΑ/2022 Προκήρυξης του ΑΣΕΠ

β) τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής που έχουν ενταχθεί στον τελικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α΄ της προκήρυξης 2ΓΕ/2023 του ΑΣΕΠ όπως δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Γ΄2416/2024 σύμφωνα με το άρθρο 123 του ν. 4926/2022 (Α΄ 82)

γ) τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθών Βρεφοκόμων Παιδοκόμων που είναι εγγεγραμμένοι στον προσωρινό πίνακα κατάταξης Α΄ της Προκήρυξης 1ΓΤ/2024 του ΑΣΕΠ (ο οποίος αναρτήθηκε στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της Ανεξάρτητης Αρχής του Α.Σ.Ε.Π στις 24-10-2024) σύμφωνα με το άρθρο 124 του ν. 4926/2022 (Α΄ 82)

να υποβάλουν αίτηση (εφόσον το επιθυμούν) μέσω της διαδικτυακής πύλης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) (https://opsyd.sch.gr/) για πρόσληψη ως αναπληρωτές με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ) για το διδακτικό έτος 2024-2025 σε:

  • σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης,
  • Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)

όπως αναφέρονται αναλυτικά στο παράρτημα της παρούσας πρόσκλησης.

Περαιτέρω προϋποθέσεις συμμετοχής στην παρούσα διαδικασία ορίζονται στην ανωτέρω πρόσκληση.

Η προθεσμία για την υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών προτίμησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ορίζεται από την Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024 έως και την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025 στις 10.00΄π.μ..

Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων είναι αναρτημένο σχετικό εγχειρίδιο οδηγιών στην ως άνω ιστοσελίδα (https://opsyd.sch.gr/).

Δείτε την σχετική πρόσκληση ΕΔΩ

Δείτε το σχετικό αρχείο ΕΔΩ