Η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Κ.Π.Ε.) απέστειλε επιστολή στην Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ζ. Μακρή για την μη σύσταση οργανικών θέσεων ΠΕ06 στα Ειδικά Σχολεία.
Το κείμενο της επιστολής:
Στην πρόσφατη σύσταση οργανικών θέσεων στην πρωτοβάθμια ειδική αγωγή με έκπληξη και απογοήτευση διαπιστώσαμε πως το ΥΠΑΙΘΑ εξαίρεσε τους ΠΕ06 (αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας) μη δίνοντας τους ούτε μία οργανική θέση πανελλαδικά. Τη στιγμή μάλιστα που το μάθημα των αγγλικών έχει απόλυτη σύνδεση από τη πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Αναρωτιόμαστε πως ένα τόσο σημαντικό προσόν ζωής, που αποτελεί προϋπόθεση για τον σύγχρονο πολίτη του κόσμου, θεωρείται από το ΥΠΑΙΘΑ ως πολυτέλεια για τους μαθητές της ειδικής αγωγής και τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες με κυριότερη τη δυσλεξία.
Όλοι γνωρίζουν πως οι μαθητές με δυσλεξία αντιμετωπίζουν κυρίως πρόβλημα εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας λόγω της ιδιομορφίας της στην ορθογραφία. Πρόβλημα το οποίο εύκολα αντιμετωπίζεται μέσω διαφορετικού τρόπου διδασκαλίας και μικρών τμημάτων, όπως τα τμήματα ένταξης. Και σε αυτά για κάποιο ανεξήγητο λόγο, το ΥΠΑΙΘΑ στερεί το δικαίωμα από τους μαθητές στερώντας τους πάλι από ειδικά εκπαιδευμένους καθηγητές ειδικής αγγλικής αγωγής.
Επιστολή διαμαρτυρίας για τους λιγοστούς μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή
Επιστολή διαμαρτυρίας για τους λιγοστούς μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή
Να τονίσουμε πως σε όλες τις προκηρύξεις μέσω ΑΣΕΠ η γνώση ξένης γλώσσας θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση. Μήπως το ΥΠΑΙΘΑ χρησιμοποιεί τους όρους «ίσες ευκαιρίες για όλους» και «συμπερίληψη» κατά το δοκούν;
Ζητούμε ΑΜΕΣΑ να αρθεί αυτή η ανισότητα τόσο για τους εκπαιδευτικούς της αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας όσο και για το μαθητικό πληθυσμό της ειδικής αγωγής και των τμημάτων ένταξης.