Οι πελάτες της ΔΕΗ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορούν πλέον μέσω του https://www.dei.gr/ να επισκεφθούν την εφαρμογή https://serviceforall.dei.gr/ για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσία διερμηνέα νοηματικής, προκειμένου να πάρουν πληροφορίες αλλά και να επιλύσουν κάθε αίτημά τους.
Συγκεκριμένα:
- Η επιλογή του ραντεβού πραγματοποιείται με απλά βήματα μέσω της εφαρμογής https://serviceforall.dei.gr/ όπου ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαιωτικό sms και e–mail με τα στοιχεία εισόδου,
- Κατά το προγραμματισμένο ραντεβού ο πελάτης συμμετέχει σε βιντεοκλήση, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και εξυπηρετείται από εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών,
- Μέσω της εφαρμογής, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εγγράφων και μηνυμάτων μέσω chat,
- Στο τέλος της επικοινωνίας, ο πελάτης λαμβάνει sms προκειμένου να απαντήσει σε Έρευνα Ικανοποίησης σε 3 σύντομες ερωτήσεις.
H ΕΣΑμεΑ ζητά η ΕΡΤ να μεταδίδει ειδήσεις και για τους κωφούς πολίτες της χώρας
H ΕΣΑμεΑ ζητά η ΕΡΤ να μεταδίδει ειδήσεις και για τους κωφούς πολίτες της χώρας
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως και τις 21:00.
Περισσότερα νέα Συλλόγων – Φορέων – ΜΚΟ
Πηγή: omke.gr