ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Βαλίτσα: Δείτε ένα βίντεο για την ενσυναίσθηση & την αποδοχή

Στα πλαίσια των δράσεων του έργου I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia, το Animasyros σε συνεργασία με το ΙΜΕΕΓΕΕ δημιούργησαν ένα εκπαιδευτικό βίντεο-animation με όνομα ‘’the suitcase’’, το οποίο προβλήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για την αναπηρία.

 

Σκοπός του είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών προς τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία, καθώς και η καταπολέμηση των ανισοτήτων στα σχολεία. Τα κεντρικά στοιχεία του βίντεο είναι ο πρωταγωνιστής και η βαλίτσα του. Ο πρωταγωνιστής του βίντεο από τη μία, δεν έχει όνομα, ηλικία ή γένος, ώστε οι θεατές όχι μόνο να συνδέσουν την εικόνα του με κάποιο οικείο άτομο , αλλά και να συμπονέσουν των πρωταγωνιστή σαν να βρίσκονταν οι ίδιοι στη θέση του. Η βαλίτσα , από την άλλη συμβολίζει ‘’το βάρος’’ της αναπηρίας του, ασχέτως το είδος και τη φύση της.

Το βίντεο διαδραματίζεται στο σταθμό του τραίνου , όπου ο πρωταγωνιστής περιμένει για να φτάσει στο σχολείο του. Στο δρόμο του συναντά ανθρώπους με κάθε είδους αναπηρίας ,οι οποίοι κρατάνε και αυτοί τη δική τους βαλίτσα. Καθώς, όμως αλληλεπιδρά μαζί τους η βαλίτσα του γεμίζει με τα δικά τους συναισθήματα και εμπειρίες και το βάρος του γίνεται όλο και πιο μεγάλο. Φτάνοντας στο σχολείου του, αφήνει τη βαλίτσα του έξω από την καγκελόπορτα μαζί με τις υπόλοιπες μαθητικές βαλίτσες , πλησιάζει τους συμμαθητές του που βρίσκονται στο προαύλιο και μπαίνει στο κύκλο τους με χαμόγελο.

Εγκλεισμός… Ένα ΚΟΥΤΙ που μας περιβάλλει… Μικρού μήκους ταινία από το ΚΔΑΠ-ΜΕΑ Δήμου Λευκάδας

Εγκλεισμός… Ένα ΚΟΥΤΙ που μας περιβάλλει… Μικρού μήκους ταινία από το ΚΔΑΠ-ΜΕΑ Δήμου Λευκάδας

Γιατί πιστεύετε, ότι η βαλίτσα του πρωταγωνιστή γεμίζει με τα βάρη των ανθρώπων γύρω του και γιατί αφήνει τη βαλίτσα του έξω από το προαύλιο;

Περισσότερα νέα Συλλόγων – Φορέων – ΜΚΟ

Πηγή: inclusiveeducation.eu

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *