Αγαπητέ Γονέα/Κηδεμόνα, στα πλαίσια της μεταπτυχιακής μου έρευνας με τίτλο Exploring EFL Methodologies Implemented with Autistic Learners Based on Autistic Learners’ Preferences («Διερεύνηση της Μεθοδολογίας που χρησιμοποείται με Αυτιστικούς Μαθητές/τριες στην Εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους») θα ήθελα να ζητήσω τη συμβολή σας στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τα παιδιά σας.
Σκοπός της έρευνας είναι να δοθεί η ευκαιρία στους αυτιστικούς μαθητές/τριες να δηλώσουν την εμπειρία και τις προτιμήσεις τους αναφορικά με την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας μέσα από στοχευμένες ερωτήσεις επιλογής. Δυστυχώς, η πλειονότητα των ερευνών εξετάζει την πλευρά των καθηγητών/τριων και δεν υφιστανται επαρκής έρευνα που να καταγράφει τη φωνή των μαθητών/τριών στο φάσμα.
Πρόκειται για ένα σύντομο ερωτηματολόγιο, του οποίου τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν μόνο στο πλαίσιο της παρούσας έρευνας, ενώ είναι ανώνυμα για την προφύλαξη των παιδιών. Οι προϋποθέσεις συμμετοχής είναι:
- Οι αυτιστικοί μαθητές/τριες να παρακολουθούν μαθήματα Αγγλικής γλώσσας εκτός σχολικού πλαισίου.
- Η ηλικία των αυτιστικών μαθητών/τριών να είναι από 12 ετών και άνω.
Δείτε το ερωτηματολόγιο: Exploring EFL Methodologies Implemented with Autistic Learners Based on Autistic Learners’ Preferences. (google.com)
Σας ευχαριστώ θερμά για τη συμμετοχή και το χρόνο σας,
Αγγελική Μπιρμπίλη, Καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας | Ερευνήτρια Μεταπτυχιακού Προγράμματος MA in TESOL στο Πανεπιστήμιο Staffordshire σε συνεργασία με το Κολλέγιο της Unicert.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια Έρευνας: Κωνσταντίνα Κωνσταντοπούλου, M.Ed. Ειδική Αγωγή
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΕΥΝΗΤΗ
Η Αγγελική Μπιρμπίλη είναι μεταπτυχιακή ερευνήτρια του προγράμματος MA in TESOL του Staffordshire University σε συνεργασία με το Κολλέγιο Unicert. Έχει διδακτική εμπειρία 21 χρόνων στην εκμάθηση της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας και είναι εξετάστρια Αγγλικής γλωσσομάθειας από το 2019 στους φορείς πιστοποίησης Pearson Test of English και Open College Network London. Είναι επίσης καθηγήτρια Μουσικής με διδακτική εμπειρία σε δημόσια σχολεία.
Η Αγγελική Μπιμπίλη εξειδικεύεται στις μαθησιακές δυσκολίες, στην εκπαίδευση μαθητών/τριών νηπιακής ηλικίας, και στην εκπαίδευση μέσω βιωματικής μάθησης όπως το θέατρο, οι κατασκευές, και τα πειράματα. Πρόσφατα παρουσίασε την έρευνα της στον αναπτυξιακό και γνωστικό τρόπο σκέψης (growth mindset) που δύνανται να βοηθήσει τους μαθητές/τριες να ξεπεράσουν τα συναισθηματικά εμπόδια και τις προκαταλήψεις που παρουσίαζονται με στόχο την εμψύχωση και τη βελτίωση της αυτοπεποίθησης στη μάθηση.
ageliki.birbili@unicertcollege.edu.gr
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ
H Κωνσταντίνα Κωνστατοπούλου είναι καθηγήτρια της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας, εκπαιδεύτρια καθηγητών, και ερευνήτρια. Σπούδασε Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ έλαβε Μεταπτυχιακό τίτλο στην Ειδική Εκπαίδευση με Άριστα από το Πανεπίστημιο Frederick της Κύπρου. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων, διαλέξεων, και εκπαιδεύσεων από διαφόρους φορείς συμπεριλαμβανομένων των IATEFL και TESOL.
Η Κωνσταντίνα Κωνσταντοπούλου έχει διδακτική εμπειρία 15 χρόνων σε όλα τα επίπεδα του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου για την Ξενόγλωσση Εκπαίδευση. Από το το 2017, συμμετέχει σε ομιλίες, συνέδρια, και εκπαιδεύσεις καθηγητών ανά τον κόσμο με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση σε θέματα όπως η πρώιμη παρέμβαση και οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Έχει βραβευτεί με Χρυσό Βραβείο στην Πρωτοπορία και την Έρευνα στην Εκπαίδευση (2020 – CWSIR) και Χάλκινο Βραβείο στην Υποστήριξη Μαθητών με ΕΕΑ στην Ξενόγλωσση Εκπαίδευση (2020 – ELT News).