Επείγουσα επιστολή απέστειλε στις 18/10/2021 ο Προϊστάμενος του 1ου Ειδικό Νηπιαγωγείο Ιλίου προς τους αρμόδιους φορείς αναφορικά με τις απαράδεκτες συνθήκες λειτουργίας του σχολείου, στο οποίο φοιτούν νήπια με αναπηρία.
Η κατάσταση που επικρατεί στον παραχωρηθέντα χώρο του Νηπιαγωγείου “εγείρει σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια, υγειονομική και σωματική, μαθητών/τριών και εκπαιδευτικού προσωπικού”, όπως τονίζεται στην επιστολή. Δυστυχώς δεν έχει μέχρι σήμερα ληφθεί μέριμνα για τη διευθέτηση του σοβαρού αυτού προβλήματος.
Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής (Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής) έχει λάβει γνώση των απαράδεκτων αυτών συνθηκών λειτουργίας του σχολείου και έχει επισήμως και εγγράφως απευθυνθεί στους αρμοδίους, ρωτώντας για την εξέλιξη της υπόθεσης, αλλά μέχρι σήμερα ούτε ο Σύλλογός μας δεν έχει λάβει καμία απάντηση!
Καταγγέλουμε τη στάση των αρμοδίων που επιτρέπουν να συνεχίζεται η τραγική αυτή κατάσταση, η οποία αφορά μαθητές με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ, ειδικά σε συνθήκες πανδημικής κρίσης!
Παραθέτουμε την επιστολή του Προϊσταμένου του Νηπιαγωγείου:
Ίλιον, 18/10/2021
Αρ. Πρωτ.: 104
Θέμα: Επείγον Αίτημα Αλλαγής Χρήσης Αίθουσας Νηπιαγωγείου, Κατάλληλης Διαμόρφωσης και Χρήσης Χώρων
Σας ενημερώνουμε ότι κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2021-2022:
- Το Νηπιαγωγείο μας μεταφέρθηκε στο χώρο της βιβλιοθήκης στο ισόγειο του κτιρίου που στεγάζει το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ιλίου επί της Καππαδοκίας 9 στο Ίλιον. Ένα μεγάλο μέρος της αίθουσας μας είναι δεσμευμένο από ογκώδη έπιπλα βιβλιοθήκης τα οποία είναι βιδωμένα στον τοίχο και δημιουργούν επικίνδυνα (για τραυματισμό) σημεία. Ακόμα, η παρουσία των επίπλων στερεί σημαντικό χώρο, με αποτέλεσμα πέντε (μέχρι στιγμής) νήπια και έξι εκπαιδευτικοί να εργάζονται σε λιγότερα από 35 τετραγωνικά μέτρα. Έτσι, καθίσταται αδύνατη η αποτελεσματική εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών/τριών και η διαμόρφωση των απαραίτητων περιοχών δομημένης διδασκαλίας.
- Το Νηπιαγωγείο μας δεν είναι σε θέση να αξιοποιήσει τους υπόλοιπους χώρους του σχολείου, όπως γραφεία θεραπευτών, κουζίνα κ.α.. Αυτό συμβαίνει καθώς δεν δύναται να υπάρξει σχετική συνεννόηση με το συστεγαζόμενο δημοτικό σχολείο από τη στιγμή που το Νηπιαγωγείο δεν είναι εγκατεστημένο στο χώρο με βάση τις σχετικές συμβάσεις της ΚΤΥΠ Α.Ε. και της διαχειρίστριας εταιρίας του σχολικού μας κτιρίου (Αττικά Σχολεία ΑΕΕΣ).
- Στο Νηπιαγωγείο μας φοιτούν τρεις (3) μαθητές/τριες στο φάσμα του αυτισμού, ένας μαθητής με αστάθεια στην κίνησή του και μία μαθήτρια που χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο για την κίνησή της.
Συνεκτιμώντας τα παραπάνω τονίζουμε ότι η παραμονή των επίπλων βιβλιοθήκης στον χώρο του Νηπιαγωγείου και εν γένει μη επίσημη εγκατάστασή μας στο κτίριο αυτό προκαλεί πολλαπλά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του σχολείου μας και εγείρει σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια, υγειονομική και σωματική, μαθητών/τριών και εκπαιδευτικού προσωπικού. Με βάση τα παραπάνω παρακαλούμε τους φορείς ΚΤΥΠ Α.Ε., Αττικά Σχολεία Α.Ε.Ε.Σ. και Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ιλίου όπως:
- Αποστείλει η ΚΤΥΠ Α.Ε. τις προδιαγραφές λειτουργίας Ειδικών Νηπιαγωγείων στην Αττικά Σχολεία Α.Ε.Ε.Σ. και να προσδιοριστούν και να εκτιμηθούν πρόσθετες απαιτούμενες εργασίες και να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη από τη Σύμβαση Διαδικασία «Αλλαγής ΟΣΚ», (ήτοι, αλλαγή χρήσης του χώρου που χρησιμοποιούμε από αίθουσα βιβλιοθήκης σε αίθουσα Νηπιαγωγείου).
- Υποδειχθεί από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ιλίου που μπορούν να τοποθετούν τα έπιπλα βιβλιοθήκης ώστε να αφαιρεθούν από την αίθουσα.
- Μεταφερθούν τα έπιπλα γραφείου του Νηπιαγωγείου μας στο ισόγειο και να βιδωθούν στον τοίχο της αίθουσας (προκειμένου να υπάρχει η απαραίτητη αντισεισμική προστασία).
- Υπάρξει μέριμνα για τη χρήση και άλλων χώρων του κτιρίου προς όφελος των νηπίων μας (π.χ. γραφεία θεραπευτών και κουζίνας).
Παρακαλούμε θερμά για τις δικές σας ενέργειες.
Ο Προϊστάμενος του Νηπιαγωγείου
Παρασκευάς Θυμάκης
Περισσότερα νέα Συλλόγων – Φορέων – ΜΚΟ
Πηγή: https://www.seepeaa.gr/