Δημόσια συγγνώμη ζήτησε η Air Canada, από επιβάτη της με εγκεφαλική παράλυση, καθώς του αρνήθηκε την χρήση αναπηρικού αμαξιδίου.
Ο 49χρονος Ρόντνεϊ Χότζινς, ο οποίος κινείται κάνοντας χρήση μηχανοκίνητου αναπηρικού αμαξιδίου, πέταγε με τη σύζυγό του στο Λας Βέγκας τον Αύγουστο. Ωστόσο, όταν το αεροπλάνο προσγειώθηκε, η αεροσυνοδός πληροφόρησε το ζευγάρι ότι δεν υπήρχε χρόνος να βάλει αναπηρικό αμαξίδιο, καθώς αυτό έπρεπε να ετοιμαστεί ξανά για απογείωση. Μάλιστα το ζευγάρι νόμιζε ότι η αεροσυνοδός αστειευόταν, όταν τους είπε πως ο Χότζινς θα πρέπει να βγει μόνος του από το αεροπλάνο.
«Φυσικά και δεν μπορώ. Κινούμαι με αναπηρικό αμαξίδιο. Δεν μπορώ να περπατήσω», δήλωσε στον καναδικό Τύπο ο 49χρονος, ο οποίος αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τη δύναμη του άνω μέρους του σώματός του για να περάσει 12 σειρές καθισμάτων, με τη σύζυγό του να του κρατάει τα πόδια.
Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι επιβάτες με αναπηρία από τα αεροδρόμια;
Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι επιβάτες με αναπηρία από τα αεροδρόμια;
Στην ανάρτησή της στο Facebook, η σύζυγός του δήλωσε ότι το γεγονός τους άφησε συντετριμμένους. «Χρειάστηκε να παλέψουμε, μπροστά σε μια ντουζίνα ανθρώπους, καθώς κάποιοι κοίταζαν αλλού και άλλοι κοιτούσαν με ντροπή, για να τον βγάλουμε από το αεροπλάνο… εκείνος χτύπησε τα πόδια του και εγώ χτύπησα την πλάτη μου, όμως περισσότερο πληγωθήκαμε, καθώς τα ανθρώπινα δικαιώματα του συζύγου μου καταπατήθηκαν και η Air Canada δεν αντιμετώπισε ως όφειλε», έγραψε χαρακτηριστικά.
Το ζευγάρι πρόσθεσε πως είχε προγραμματίσει το ταξίδι οκτώ μήνες πριν, και φροντίζοντας να έχει ενημερώσει για όλες τις απαιτήσεις από πλευράς του. «Η Air Canada μας απογοήτευσε από κάθε άποψη», κατέληξε.
Από την πλευρά της η Air Canada, αναγνώρισε πως η αντιμετώπιση απέναντι στον Χότζινς ήταν ανεπαρκής. «Χρησιμοποιούμε εξωτερικές υπηρεσίες, σε θέματα βοήθειας αναπηρικών αμαξιδίων στο Λας Βέγκας, για την παροχή ασφαλούς μεταφοράς εντός και εκτός αεροσκάφους. Μετά την έρευνά μας σχετικά με το πώς συνέβη αυτό το σοβαρό σφάλμα στην παροχή υπηρεσιών, θα αξιολογήσουμε άλλους συνεργάτες παροχής υπηρεσιών βοήθειας για κινητικά ανάπηρους στο Λας Βέγκας», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Ο Χότζινς μάλιστα αναφέρει ότι του προσφέρθηκε κουπόνι πτήσης αξίας 2.000 δολαρίων από την αεροπορική εταιρεία, αλλά δήλωσε ότι η αποζημίωση δεν θα «διορθώσει το πρόβλημα» του τρόπου με τον οποίο η αεροπορική εταιρεία απογοήτευσε τους επιβάτες με αναπηρία.
Περισσότερα νέα Συλλόγων – Φορέων – ΜΚΟ
Πηγή: airnews.gr