ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αδικία στον υπολογισμό οργανικών θέσεων Ειδικής Αγωγής στα τμήματα ένταξης Ββάθμιας Εκπαίδευσης

Η βουλεύτρια του ΜέΡΑ25 Μαρία Απατζίδη κατέθεσε ερώτηση  στην βουλή, προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: Αδικία στον υπολογισμό των οργανικών θέσεων ΕΑΕ (Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης) για την ειδικότητα ΠΕ04 στα τμήματα ένταξης της Ββάθμιας Εκπ/σης.

Το κείμενο της ερώτησης:


Η
κατανομή των οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης στη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση
γίνεται βάσει της ακόλουθης ρύθμισης( Ν. 4638/2019 , άρθρο 28.
Παρ.1)

«Στα Τμήματα Ενταξης των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι
μαθητές
υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 με
εξειδίκευση
στην ΕΑΕ. Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης,
στις οποίες φοιτούν έως τριακόσιοι (300) μαθητές, τοποθετείται ένας
εκπαιδευτικός
κλάδου ΠΕ02( Φιλόλογοι) και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03(
Μαθηματικοί)
, ενώ στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από 300 μαθητές εκ των οποίων τουλάχιστον 15 με διαγνωσμένη [Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, Δημόσιο Νοσοκομείο] αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04 (Φυσικοί).

Εκατοντάδες μαθητές σε αναμονή για Παράλληλη Στήριξη και Τμήματα Ένταξης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Εκατοντάδες μαθητές σε αναμονή για Παράλληλη Στήριξη και Τμήματα Ένταξης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04 η τοποθέτηση, σε επίπεδο Διεύθυνσης
Εκπαίδευσης,
γίνεται σε ποσοστό 42% για την ειδικότητα ΠΕ04.01, 20% για κάθε μία
από
τις ειδικότητες ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04 και 18% για την ειδικότητα ΠΕ04.05.
Ο
αριθμός των θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα που προκύπτει σύμφωνα με τα
προηγούμ
ενα εδάφια, ισοδυναμεί με αριθμό οργανικών θέσεων.»

Τα όρια των 300 μαθητών και των 15 γνωματεύσεων που θέτει η παραπάνω
ρύθμιση
έχουν ως αποτέλεσμα τη σύσταση πολύ λίγων οργανικών θέσεων για όλο
τον
ΠΕ04 αναλογικά με τις συνολικές ώρες Α ανάθεσης όλου του ΠΕ04 (και σαφώς
πολύ
λίγες οργανικές θέσεις για κάθε ειδικότητα του ΠΕ04 αναλογικά με τις ώρες Α
ανάθεσης
της κάθε ειδικότητας). Να σημειωθεί ότι τα περισσότερα Τμήματα
Ένταξης
στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι σε γυμνάσια και ελάχιστα γυμνάσια έχουν πάνω από 300 μαθητές, αλλά ακόμα και αν έχουν μπορεί μην πληρούν την
προϋπόθεση
των 15 μαθητών με σύσταση για φοίτηση σε Τμήμα Ένταξης.

Η εν λόγω ρύθμιση δημιουργεί το εξής παράδοξο:
Τμήμα
Ένταξης σχολείου στο οποίο φοιτούν 350 μαθητές εκ των οποίων 15 έχουν
γνωμάτευση
έχει οργανική θέση ΠΕ04, ενώ Τμήμα Ένταξης σχολείου στο οποίο
φοιτούν
200 μαθητές εκ των οποίων 25 έχουν γνωμάτευση ΔΕΝ έχει οργανική θέση
ΠΕ04.

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω,
Ερωτάται
η υπουργός:

Γνωρίζετε την αδικία που παρατηρείται για τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ της
ειδικότητας
ΠΕ04;

Τι προτίθεστε να κάνετε για να αρθεί αυτή η αδικία;

Η ερωτώσα βουλεύτρια
Μαρία
Απατζίδη

Περισσότερα νέα Συλλόγων – Φορέων – ΜΚΟ

Πηγή: hellenicparliament.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *