Ο ρόλος του πατέρα στην ανατροφή ενός παιδιού στο Φάσμα του Αυτισμού. Η συγκεκριμένη έρευνα διεξάγεται υπό την αιγίδα του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, του Τμήματος «Εκπαίδευση και Πολιτισμός», με ειδίκευση στην «Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη» από τη Μεταπτυχιακή φοιτήτρια και Ειδική Παιδαγωγό Γαβριηλίδου Κυριακή.
Έχει παρατηρηθεί πως οι έρευνες στις οποίες συμμετέχουν οικογένειες που μεγαλώνουν ένα παιδί στο φάσμα του αυτισμού συχνά εστιάζουν στον ρόλο της μητέρας, τόσο σε θέματα που αφορούν την ανατροφή των παιδιών, όσο και σε θέματα που σχετίζονται με την ψυχολογική κατάσταση του γονέα.
Ωστόσο, ο ρόλος του πατέρα στην ανατροφή ενός παιδιού στο φάσμα του αυτισμού είναι εξίσου σημαντικός με εκείνον της μητέρας. Δεδομένου ότι ζούμε πλέον σε μία κοινωνία όπου εργάζονται και οι δύο γονείς και οι ευθύνες μέσα στην οικογένεια σχετικά με την ανατροφή των παιδιών αφορούν εξίσου και τους δύο γονείς, είναι πολύ σημαντικό να δίνουμε την ευκαιρία και στους πατέρες να μοιράζονται τις εμπειρίες τους, ώστε να δέχονται την κατάλληλη βοήθεια και καθοδήγηση σε θέματα που τους προβληματίζουν.
Για αυτό τον σκοπό πραγματοποιείται μία έρευνα, η οποία απευθύνεται σε πατέρες που έχουν παιδί στο φάσμα του αυτισμού, ηλικίας 4 έως 12 ετών. Η έρευνα αυτή δεν εστιάζει μόνο σε δυσκολίες που μπορεί να βιώνουν οι πατέρες στην ανατροφή του παιδιού τους, αλλά και σε θετικές εμπειρίες που μπορεί να προκύπτουν μεγαλώνοντάς το.
Είναι πολύτιμη λοιπόν η συμμετοχή σας στην έρευνα.
Μέσα από τα αποτελέσματα θα αναδειχθούν οι ανάγκες, οι προκλήσεις, αλλά και οι θετικές εμπειρίες που βιώνουν οι οικογένειες ως αποτέλεσμα της ανατροφής του παιδιού τους. Επίσης θα αναδειχθούν και μελετηθούν οι πιο κατάλληλοι τρόποι υποστήριξης των οικογενειών.
Η συμμετοχή είναι ανώνυμη και ο χρόνος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου ανέρχεται περίπου στα 10 με 15 λεπτά.
Σε αυτό το link συμπληρώνεται το ερωτηματολόγιο:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezR2WHsJ3zvfPMVuPcUX_cSQ6rI-9P5gMVmkCZrcpvsFvNyw/viewform
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Γαβριηλίδου Κυριακή