ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επαίσχυντη συμπεριφορά στον αυτιστικό Γιάννη από οδηγό ταξί, η αντίδραση της εταιρείας

Οδηγός ταξί αρνήθηκε να μεταφέρει 23χρονο αυτιστικό λόγω της αναπηρίας του. Ο Γιάννης (Η ζωή μου με τον Γιάννη) υπήρξε θύμα μισαναπηρισμού και απαράδεκτης συμπεριφοράς, σε ένα περιστατικό που δεν πρέπει να επαναληφθεί.

 

Όπως κατήγγειλε η μητέρα του Γιάννη Άδα Σταματατου, σε ανάρτηση της, ενώ μίσθωσε ταξί μέσω εφαρμογής γνωστής πολυεθνικής εταιρείας, ο οδηγός όταν κατέφτασε το όχημα αρνήθηκε την επιβίβαση του Γιάννη και της ίδιας, κλείδωσε τα παράθυρα και παρά τις διαμαρτυρίες τους, έφυγε χωρίς καμία εξήγηση, χρεώνοντας μάλιστα στην κα Σταματάτου τη διαδρομή.

Τέτοιες τακτικές διακρίσεων και μισαναπηρισμού δεν μπορούν να γίνουν ανεκτές σε ένα κράτος δικαίου. Θα  είναι πρωτοφανές αν δεν υπάρξει παρέμβαση από τον αρμόδιο κρατικό φορέα, ή τα συνδικαλιστικά όργανα των οδηγών ταξί.

Δεν είναι δυνατόν να παγιωθούν τέτοιες πρακτικές ή να αποσιωπηθεί το περιστατικό, χωρίς να υπάρχει περαιτέρω διερεύνηση.

«Γολγοθάς» για οικογένεια με ΑμεΑ η Μ. Εβδομάδα στην Κέρκυρα

«Γολγοθάς» για οικογένεια με ΑμεΑ η Μ. Εβδομάδα στην Κέρκυρα

Χαρακτηριστικά η  Άδα Σταματάτου αναφέρει…

«Είμαι έξαλλη γιατί μόλις με παράτησε στον δρόμο ταξιτζής επειδή είδε τον Γιάννη και διέκρινε μια αλλόκοτη συμπεριφορά την οποία φοβήθηκε προφανώς και του κλείδωσε την πόρτα!!
Δεν τον άφηνε να επιβιβαστεί!
Το ταξί το είχα παραγγείλει με την εφαρμογή Uber.
Εγώ προσπαθούσα να του φωνάξω από έξω γιατί είχε κλειστά παράθυρα να μας ανοίξει να μπούμε και ο ταξιτζής μας αγνόησε και έφυγε!
Τον κάλεσα στο τηλέφωνο μέσα από την εφαρμογή το οποίο δεν σήκωσε ποτέ ενώ με έβλεπε στη λεωφόρο από τον καθρέπτη!
Έμεινα στο δρόμο να περιμένω άλλο ταξί στον ήλιο για 20’.
Και το αποκορύφωμα το δεύτερο ταξί στην πληρωμή η εφαρμογή του δεύτερου ταξιτζή με πληροφόρησε ότι χρωστάω συν 3.10€!
Πλήρωσα και φέσι ενώ δέχτηκα αυτή τη βίαιη συμπεριφορά!
Το βίντεο είναι από το δεύτερο ταξί όπου το πήρα για να σας δείξω την άψογη συμπεριφορά του Γιάννη μέσα σε ταξί.
Δείτε το βίντεο εδώ…
Περιμένω από την εταιρεία Uber να μου ζητήσει συγγνώμη για την απαράδεκτη συμπεριφορά του οδηγού της
Σε νέα ανάρτηση της μετά από επικοινωνία με την εταιρεία έγραψε…
«Μόλις δέχτηκα τηλεφώνημα από την εταιρεία Uber όσον αφορά το περιστατικό που ανέφερα όχι μόνο μέσον αυτής της σελίδας αλλά και ως αναφορά στο email τους.
Καταρχήν να διευκρινίσω ότι μετά το περιστατικό χρησιμοποίησα την Uber άλλες δυο φορές.
Δεν κανσελάρω την εταιρεία.
Καταγράφω το γεγονός ώστε να πάρει δημοσιότητα και να μην ξανασυμβεί σε κανένα άλλο γονέα αναπήρου.
Όπως είπα στον υπεύθυνο της εταιρείας θέλω να τους βοηθήσω να εκπαιδεύσουν τους οδηγούς τους ως προς τις αόρατες αναπηρίες.
Και τον πληροφόρησα επίσης ότι μπορώ να τον φέρω σε επαφή και με άλλους ανθρώπους που γνωρίζουν τις υπόλοιπες αόρατες αναπηρίες ώστε η εκπαίδευση των οδηγών τους να είναι ολοκληρωμένη.
Είχαμε συζήτηση μισής ώρας που καταγράφηκε.
Είμαι ικανοποιημένη με την εξέλιξη.
Και όπως είπα στην εταιρεία προσφέρομαι δωρεάν να εκπαιδεύσω τους οδηγούς τους ως προς τον αυτισμό.
Εύχομαι κάτι παρόμοιο να γίνει και στην αστυνομία, στην πυροσβεστική, στο λιμεναρχείο, στις ακτοπλοϊκές, στις αεροπορικές..
Χρησιμοποιήστε μας ώστε να σας βοηθήσουμε να γίνετε καλύτεροι στην αναγνώριση των αόρατων αναπηριών.»

Περισσότερα νέα Συλλόγων – Φορέων – ΜΚΟ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *