ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ Κουρμούλη 40-42, Αθήνα, ΑΤΤΙΚΗ
Η Μαρίνα Μαστοράκη είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με μετεκπαίδευση στις ειδικές και γενικές μαθησιακές δυσκολίες.
Έχει εμπειρία στο πλαίσιο της παράλληλης στήριξης, σε προσχολική εκπαίδευση και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές υψηλής και χαμηλής λειτουργικότητας. Εκτός της ένταξης, εφαρμόζει ακόμα ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση με βάση την Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ΑΒΑ) και την Εκπαίδευση Καίριων Δεξιοτήτων (PRT treatment), ενώ έχει απασχοληθεί σε πλαίσιο πρώιμης παρέμβασης εφαρμόζοντας τα προγράμματα TEACCH και PECS.
Παράλληλα εργάζεται παρεμβαίνοντας υποστηρικτικά σε παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες. Μεταξύ άλλων κατέχει σχετική εμπειρία μέσω επιμορφώσεων και απασχόλησης σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς σχετικούς με τις αναπτυξιακἐς διαταραχές και τις ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες παιδιών και εφήβων.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Ψυχολόγος 10/2014 – σήμερα
Ψυχολογικἠ υποστήριξη – συμβουλευτική σε παιδιά προσχολικής, σχολικής ηλικίας και εφήβους «Εξελίσσειν, Ινστιτούτο Μάθησης, Επικοινωνίας, Συμπεριφοράς»
- Συναισθηματική υποστήριξη σε ατομικό και ομαδικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση ψυχοσυναισθηματικών δυσκολιών και ανωριμότητας, διαταραχών συμπεριφοράς και δυσκολιών προσαρμογής. Καθοδήγηση και συμβουλευτική σε γονείς.
- Ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και νοητική υστέρηση.
Ψυχολόγος 9/2015 – σήμερα
Ένταξη και ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση σε παιδί με αυτισμό στο πλαίσιο της Α΄βάθμιας εκπαίδευσης Σε συνεργασία με το «Σύναψις», Κέντρο Ειδικής Εκπαίδευσης και Λογοθεραπείας
- Υποστήριξη σε μαθησιακή διαδικασία και κοινωνική αλληλεπίδραση με βάση την Εκπαίδευση Καίριων Δεξιοτήτων (PRT treatment) και την Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA intervention)
- Εργασία στο Κέντρο Ημέρας Πρώιμης Παρέμβασης του κέντρου
Ψυχολόγος 9/2013 – 7/2014
Ένταξη και ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση σε παιδί με αυτισμό σε πλαίσιο νηπιαγωγείου
- Υποστήριξη σε γνωστικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, τροποποίηση συμπεριφοράς με βάση την ΕΑΣ (ABA intervention).
Ψυχολόγος 8/2013
Συνοδεία εφήβου με αυτισμό σε Κατασκηνωτικό πρόγραμμα «Πανελλήνια Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων με Αναπηρία» (ΠΟΣΓΚΑμεΑ), σε συνεργασία με Κέντρο Ημέρας Αυτιστικών Δυτικής Αττικής «Στην αυλή του Κόσμου»
- Παρακολούθηση και επίβλεψη σε εικοσιτετράωρη βάση, συμμετοχή σε όλες τις εκδηλώσεις και ημερήσιο πρόγραμμα. Εφαρμογή προγραμμάτων TEACCH και PECS.
Ψυχολόγος 10/2012 – 3/2013
Παροχή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και συμβουλευτικής σε πληθυσμό του 5ου Δημοτικού διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων «Διεύθυνση Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Υγείας, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας και Υποστήριξης Δήμου Αθηναίων», σε σύμπραξη με Μη Κυβερνητική Οργάνωση « Equal Society ”
- Κοινωνική εργασία και συμβουλευτική σε κοινωνικά ευπαθή άτομα και οικογένειες: κατ’ οίκον επισκέψεις, λήψη κοινωνικού ιστορικού, ενημέρωση για αξιοποίηση προνοιακών παροχών, επικοινωνία με κοινωνικές υπηρεσίες, παροχή ψυχολογικής υποστήριξης.
- Συντονισμός ομάδων ψυχοσυναισθηματικής υποστήριξης – αυτοβοήθειας ηλικιωμένων
- Συμμετοχή σε διημερίδα της «Equal Society» στο πλαίσιο λειτουργίας του Κέντρου Επαγγελματικής Συμβουλευτικής: ενημέρωση για την δράση του κέντρου, ανάδειξη προοπτικών απάσχολησης.
- Καταγραφή κοινωνικών υπηρεσιών και φορέων 5ου Δημοτικού Διαμερίσματος, με σκοπό την έκδοση Οδηγού Υπηρεσιών για τον Δήμο Αθηναίων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
10/2017– σήμερα
«Θεραπεία Οικογένειας»: Διάγνωση και θεραπεία δυσλειτουργιών που παρουσιάζουν παιδιά, οικογένειες και ζευγάρια Ανοιχτό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο, Ινστιτούτο Ομαδικής Ανάλυσης Αθηνών (μέλος E . F . T . A . και Ε.Ε.Ψ.Ε. )
2006-2011 Πτυχίο Ψυχολογίας Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών επιστημών Βαθμός Πτυχίου Λίαν Καλώς: 7,9
Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος με Αρ. Πρωτ. 9866
ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
5/2016 – σήμερα «Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία» Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδοψυχιατρική Κλινική (50 ώρες)
2/2015 – 6/2015 «Αξιολόγηση και αντιμετώπιση νηπίων, παιδιών και εφήβων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Α θηνών, Παιδοψυχιατρική Κλινική (60 ώρες)
11/2011 – 5/2012 «Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία» Διεπιστημονικό Κέντρο Ερευνών Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης παιδιών και ενηλίκων Ανάλυση του τρόπου αξιολόγησης παιδιών με γενικές και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (100 ώρες)
12/2012 – 6/2013 «Ο έφηβος και η οικογένεια του»
12/2011 – 6/2012 «Κρίσεις και ρήξεις: εφηβεία, κοινωνία» Γ. Ν. Α. Γεννηματάς, Τμήμα Ψυχιατρικής Εφήβων και Νέων
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
10/2013 – 7/2014 Ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση σε παιδιά σχολικής ηλικίας «Προάγοντας, Κέντρο Παιδιού και Οικογένειας», σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό Οργανισμό «Άκμων»
- Εκπαιδευτική παρέμβαση σε περιστατικά μαθησιακών δυσκολιών, συμμετοχή σε ομάδα εμψύχωσης παιδιών σχολικής ηλικίας, δημιουργική απασχόληση παιδιών.
3/2010 – 6/2010 Πανεπιστημιακή πρακτική στο Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής ΙΚΑ
- Συμμετοχή στην αξιολόγηση και διάγνωση παιδιών και εφήβων, στη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων, σε συνεδρίες ειδικών θεραπευτών και στη διεπιστημονική ομάδα.
- Εργασία στον παιδότοπο και το τηλεφωνικό κέντρο του οργανισμού.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
6/2012 – 9/2012 Ιατροπαιδαγωγική Υπηρεσία Αιγάλεω, Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών
- Συμμετοχή στην ψυχολογική αξιολόγηση παιδιών και εφήβων, στην χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων και στην διεπιστημονική ομάδα.
2/2012 – 12/2012 Κέντρο Ημέρας του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Αγίων Αναργύρων (ΨΝΑ Δαφνί)
- Εργασία στα πλαίσια της ομάδας για την υλοποίηση θεραπευτικών / αποκαταστασιακών προγραμμάτων (εκπαίδευση ασθενών στην προσωπική φροντίδα και αυτοδιαχείριση του χώρου, στην απόκτηση δεξιοτήτων επικοινωνίας και κοινωνικών σχέσεων, διοργάνωση ψυχαγωγικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων).
- Παρακολούθηση διεπιστημονικών συναντήσεων.
1/2012 – 3/2012 Μη Κυβερνητική Οργάνωση PRAKSIS
- Συμμετοχή στην Κοινωνική Υπηρεσία του Πολυ-ιατρείου Αθήνας, όπου παρέχονται ψυχοκοινωνικές υπηρεσίες με στόχο την υποδοχή, ένταξη και υποστήριξη οικονομικά και κοινωνικά αποκλεισμένων πληθυσμιακών ομαδων.
- Διεξαγωγή έρευνας με θέμα τη βία σε πληθυσμό ΑμεΑ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
Ξένες Γλώσσες Αγγλικά (Άριστη γνώση, Certificate of Proficiency in English, University of Cambridge, 2005), Ιταλικά (Καλή γνώση, Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, 2012)
IT skills MS Word, Excel, Powerpoint, Windows, Internet Explorer & Outlook Express (Πιστοποίηση ACTA), SPSS.
Ενδιαφέροντα: Pet Therapy, χορός, ταξίδια.